7 typen berichten die je echt moet promoten

promoten Facebook berichten

Plaats je regelmatig berichten op Facebook, maar zie je dat deze berichten jouw doelgroep niet bereiken? Of dat jouw volgers helemaal niet betrokken zijn bij deze berichten? Overweeg dan eens om je berichten te promoten. Welk bericht ga je promoten? Je kunt natuurlijk niet ieder bericht promoten. Facebookadvertenties zijn wel goedkoop, maar als je ieder […]

Lees verder...

Hoe manage je jouw tijd als ondernemer?

Je komt ’s avonds thuis, ploft uitgeput op de bank, maar je hebt eigenlijk het gevoel dat je helemaal niets hebt bereikt op de dag. Ieder ondernemer herkent dat gevoel. Er zijn veel dingen te doen, je hebt te weinig uren op een dag en er zijn echt veel te veel onderbrekingen. Alle telefoontjes, e-mails […]

Lees verder...

Instagram berichten inplannen met Buffer

Instagram berichten inplannen

Gebruik jij Buffer om al jouw accounts op de verschillende social media platforms te beheren? En plan je jouw berichten ook in met Buffer? Dan is er een hele eenvoudige manier om Buffer te gebruiken bij het plannen van jouw Instagram berichten! In dit artikel vertel ik je hoe het precies werkt. Allereerst is het natuurlijk […]

Lees verder...

Valentijn op Facebook

Al je vrienden zitten op Facebook, toch? Ook je Valentijntje? De mijne wel! Dinsdag is het weer zover, dan kun je je Valentijn verrassen met een mooie kaart, bonbons, bloemen of een etentje. Heb je een beperkt budget? Dan heeft Facebook een oplossing! Valentijn en Facebook Valentijnsdag is een dag waarop geliefden elkaar extra aandacht […]

Lees verder...

25 ideeën om te connecten met je doelgroep

Wat mij het meest wordt gevraagd? Tips voor berichten die je kunt plaatsen op sociale media. Iedereen weet altijd wel wat ze op een persoonlijke pagina kunnen plaatsen. Bij vrienden zie ik de leukste persoonlijke hoogtepunten en mooiste vakantiefoto’s voorbijkomen. Maar voor de zakelijke Facebookpagina vinden mensen het een stuk moeilijker! Wat plaats je en […]

Lees verder...

Licht, camera en… ACTIE met Facebook Live!

Gebruik jij inmiddels al Facebook Live voor jouw meest waardevolle tips, nieuwste producten en leukste updates? Een uitzending doen via Facebook Live kan zorgen voor heel veel betrokkenheid. Video’s worden vaker weergegeven in de tijdlijn van de Facebookgebruikers en dit is natuurlijk goed voor jouw zichtbaarheid. Het geeft helemaal niets als je nog geen Facebook […]

Lees verder...

5 Tips om je e-maillijst te laten groeien met Facebook

Stel je voor dat je morgen wakker wordt en je Facebook niet meer kunt openen. Facebook is onverwachts gestopt. Voor mij is dat echt een van mijn grootste nachtmerries. Ik denk dat jij het ook vreselijk zou vinden, want hoe kun je dan nog de mensen die jouw Facebookpagina volgden, bereiken? Het is belangrijk dat […]

Lees verder...

Hoe bereik je de allerwarmste doelgroep op Facebook?

Ik kan me de eerste keer dat ik een doelgroep aanmaakte voor mijn Facebookadvertenties, goed herinneren. Ik maakte mijn doelgroepen meestal op basis van mijn bestaande lijsten (warme doelgroep) op of op basis van demografische kenmerken en interesses. Facebook heeft in de tussentijd niet stilgezeten. Inmiddels is er voor doelgroepen een nieuwe mogelijkheid ontwikkeld. Je kunt namelijk een […]

Lees verder...